BZS1000

Akkor most mi van?

2010.07.20. 11:12

Ma reggelre bejött a szar idő esik és dörög. Ma rest day lesz az biztos. A reggelinél beszélgettünk a tegnapi napról.

Ami az eredményekből nem derül ki a magyar csapat tört 4 trapézt tegnap, nem voltak ideálisak a körülmények a sárkányrepüléshez. Erős lett a szél az pedig tudjuk mivel jár. Azért a két világklasszis bement a célba, nem véletlen, ezeknek a fiúknak a fejében annyi háttérinformáció lakozik, hogy döntéseik a lehető legkisebb hibafaktorral születnek meg.

Tegnap a második kapuval indultam el kicsit késve (8) perc de biztonságit szerettem volna menni. Egy lengyel és egy német fiúval siklottam át a fennsíkot amit mi csak platónak hívunk és nagyon tartott tulajdonképpen csak tartás és emelés volt hosszú perceken keresztül ez feldobott hiszen begyorsultunk kegyetlenül.

A sziklafalat elérve(é-d) több lehetőség kínálkozott. Az egyik az hogy bevárni a kb 2 perc hátránnyal küszködő bolyt, vagy menni megint önállóan a saját fejem után amiben az volt, hogy nem ezen a sziklafalon kellene folytatni mert ez az ny -i szél miatt turbós lesz, hanem át kellene  menni a turbon előtti völgybe ahol nagyobb biztosnsággal ráfuj és ott menni tovább a fp felé.

Természetesen úgy döntöttem, hogy megvárom a bolyt. Na ez volt a hiba, hiszen úgy is lett ahogy gondoltam bementünk a turbóba és estünk keltünk ráadásul rossz irányben sodródtunk. Mire feleszméltem páran már le is korrodáltak akkor irány a másik gerinc de már csak jóval nívó alatt. Gyűrtem, imádkoztam az utolsó pillanatig amikor elém toppant egy lefutó gerinc ami megakadályozta, további kéjutazásomat ebben a festői pireneusi völgyecskében amely szépségét majd csak órákkal később volt lehetőségem élvezni a földről.

Le kellett szállni. Kinéztem a leszállót idejében hiszen volt még vagy 30 méterem:)

Oda is szálltam le csak nem úgy ahogy akartam. Oldalhátszél ellenlejtő teniszpálya nagyságú legelő báránykákkal jobbra balra patakmeder kb 10 méteres partfallal.

A lebegtetés fázisában kostatáltam, hogy van még egy kis sebesség amit ki kellene futni de ezen a sziklás talajon???

Be....ódás egy trapéz, király, de élek.

A völgyet csak speciális terepjáróval lehet megközelíteni ezért egy órás sétát tettem a közeki hegyifaluba ahol a második helyi embernek Antoniónak sikerült elmagyaráznom mit akarok. Beültünk a ford terepjárójába és levitt a leszállásom helyére vakarta a fejét amikor meglátta:::

Nem akarta felrakni a sárkányt mert nem volt tetőtartója ezért a közeli juhásznak füttyentett(aki az apja volt) és elcserélték az autót. Egy 43 éves igazi békebeli Landroverrel folytattuk az utat visszafelé közben ment a magyar-spanyol nyelvlecke . Kutya, madár, gyerek stb. Egyikre sem emlékszem már.

A műútra kiérve kifizettem és elbúcsúztunk, közben észleltem, hogy egy lengyel fiú is a környékre szállt úgyhogy leadtam a drótot a többieknek, hogy nem kell jönni értem.

Pechemre a másik lengyek fiú nagyot esett és be kellett vinni a kórházba ezért 5 órát vártunk a visszaszállításra.Végül fél egyre beértünk.

Ma pihenünk, meglátogatunk egy dinoszaurusz feltárást, megnézzük a rontószauruszt meg a bontószauruszt közben nyalogatjuk a sebeinket.

 

 A képen a helyi maffia atrocitálja a kisebbséget a szárnyamon.


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr522163178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása