BZS1000

Varjúk

2011.03.06. 17:34

Ma az országútimmal tekertem a megszokott körömet amikor  Nyírpazony mellett a kerékpárút mellől felszállt egy párszáz egyedből álló varjúraj. Igen turbulens volt az idő és olyan váratlanul kerültem közéjük, hogy nem sok idejük volt sebességet gyűjteni ezért nem is tudtak villámgyorsan átvágni a fejjem fölött, hanem tetszett nem tetszett körülöttem kellett, hogy elegendő sebességre tegyenek szert a manőverhez. persze az én legnagyobb megelégedésemre. Élmény volt egy varjúrajban repülni abban a tudatban, hogy ezek nem fognak nekem ütközni az tuti. Jó volt.

A bringázás egészen új élmény ezzel a géppel. Nagy szél volt, mégis 3 km/órával jobbat mentem a régi -szezon végi- csúcsomnál.


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr992715848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása