BZS1000

Programokban gazdag hétvége, aktív kikapcsolódás a mindennapok stresszes monotóniájából(kicsit képzavar?)

Részt vettem a Hungaroring vezetéstechnikai altatóprogramján. Azért hívom így mert a kétharmad része dedós és unalmas dolgokkal telt. A harmadik etap ahol egy vegyesen csúszós úton kellett időre szlalomozni az már felcsigázott mert megjelent a verseny szelleme is. Ennek megfelelően jól teljesítettem.

De az egész nem ért volna egy kalap sz.rt sem, ha nem lógok be a nagy pályára egy köröcskére:))

Az jó volt!

Az egyik feladat után azt mondta az instrukto, hogy a kanyarnál jobbra, na akkor Zsolti természetesen balra, irány a depó és a jól ismert kapun be a célegyenes végén bekapcsolódó depókijáraton át a jóságba.

A magamfajta ember valami miatt egy-egy versenypálya láttán nem tud uralkodni magán és ellenállhatatlan vágyat érez arra, hogy haladjon. Nagyon jól esett, bár a kicsi kocsival téli gumikon nem volt az igazi mégis határozottan kielégítő érzés kerített hatalmába. Ezt egy kicsit spékelte a rádióból hallatszó instruktori próbálkozás a tevékenység beszüntetésére:)

Aztán Siófok 1/6 a páromnak szombaton 1/2 maraton nekem vasárnap.

A szombati 7 km kocogás pont jó volt átmozgató edzésnek a vasárnapi félmaratonhoz amire terveim voltak. A nyári 1. ilyen távomat 1:45.27-tel futottam le, ez volt az első próbálkozásom és elégedett is voltam vele. A mostaninál viszont mindenképpen előre szerettem volna lépni ezért egy 6 hetes edzésprogramot végig is csináltam a cél érdekében. Mondván ha segít akkor ezentúl is komolyan veszem majd a tervezést, ha nem akkor meg letojom. Segített! Nyolc hosszú percet faragtam le egyéni "csúcsomból" ezzel a tavaszi félmaratonnak -ahol szintén cél lesz a jobb idő- kellő motivációt adtam.

A versenyt megelőző napokban sajnos pihenni/aludni nem nagyon tudtam mert a magistern hotelben(kisbetűvel) az éjszakai pihenés lehetetlen volt. Első éjszaka jégverem volt, második éjszaka pedig egy buzi salsás csapat vergődött hajnali 4-ig a folyosón. Eddig is utáltam a társastáncot ezután mégjobban. A 11 km-nél lévő frissítő állomáson bevettem az energia zselémet amely feldolgozását már elfelejtette emésztőrendszerem ezért az eddig csak szakirodalomból ismert gyomor, vese és hugyhólyag görcsök kíséretében tettem meg vagy 2 km-t. Nagyon gáz volt egyszer egy pillanatra még a verseny feladása is megfordult a fejemben de aztán győzött a fel a test felett, mondván ha meg kell halni akkor úgyis meghalok megállás esetén is, ha meg nem akkor el fog múlni, el fog múlni, el fog múlni, el fog múlni, el fog múlni. Jött egy lány hátúlról aki mögöttem startolt és a bruttó ideje kb két perccel kevesebb volt és segített. Láttuk, hogy azonos a tempónk ezért maradtunk együkk sokáig kb a 20. km-ig. De ne szaladjunk előre. Tehát jött és dumálgattunk a fájdalmainkról viccesen. Lassan átment rajtam a dolog és immár felszabadultan csak a tempóra kellett figyelnem. Ami nem volt egyszerű mert 4.30 körüli időket mentünk és ez nekem szokatlanul gyors volt, de a pulzusom azt mutatta, hogy semmmi gáz menni fog.Mentünk mendegéltünk jöttek mentek az emberek és szépen lassan álomszerűen eljött az utolsó 3 km. 18 nál felemeltem a pulzusomat 180 körülire kkor Szilvia már erősen zihált aztán 20 tól a hajrá megnyitásától le is maradt kb egy perccel jött be utánam de a nettó ideje még ezzel együtt is 1:36 lett ami neki is egyéni csúcs lett. Rólam nem is beszélve aki az 1:37.06-tal örültem mint majom a farkának. 

Jó futás volt érdekes tapasztalatokkal.

Zuhanyzás után megjött a horvát pilóta akivel lebonyolítottuk a repcsi adás-vételt kifizetett és ami a fő átadta a 10 üveg minőségi  bort amelyet a félúti transzportért fizette.

Jóféle csak az Isztrián termő vörös fajta.A Teran (Franc Arman pincéjéből)

http://www.francarman.hr/teran_en.html

http://www.coloursofistria.com/food-and-wine/wine/teran-wine-of-the-mighty 

 

 

 

 

üdv mindenkinek


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr123400909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása