BZS1000

2. forduló Tiszaújváros

2012.05.21. 21:47

Full mezőny, 28 fok.

A verseny előtti héten gyakorlatilag semmit sem edzettem, csak egy két átmozgató edzés bringán és az uszodában is. Egy kardió edzést iktattamcsütötökre  be ami futás volt. A 6.4km -es körömön futottam egy pályacsúcsot 4.09-es km-ekkel. Örültem és el is bíztam magam ami a futást illeti.

A verseny előtt elfelejtetem bevenni a vitamin adagomat, lángost ettem és gofrit.

A úszás fárasztó volt de egy percet javítottam. A  bringában egy viszonylag gyors bolyt fogtam ki mentünk is 37-es átlagot. Kifárasztott a dolog de menet közben még nem tudtam mennyire. A futás megkezdésének pillanatában rájöttem. Teljesen kész voltam.

Az első körben még a feladáson is gondolkoztam, de ez visszatérő momentum ahogyan visszanézek. A második körben felszívtam magam és diktáltam egy kicsivel nagyobb tempót. A végén finiseltem is. A befutónák azonnal a zuhany alá álltam és hideg vízzel próbáltam a maghőmérsékletemet levinni az életbenmaradás szintjére. Azt mondtam a családnak, hogy soha többé.

Ma már a bringás edzés alatt alig vártam, hogy szombat legyen és Bátaszéken a 3. fordulón mehessek újra.

 

Szekszárd és környéke. Hozok jó vörösborokat, lepalackozom télire és majd iszogatom megint a nyári élményeket elevenítgetve.

 

A végelszámolásban a magyar rangsor 5. lettem. Ezzel az összetettben átvettem a vezetést de ez még nem mond semmit csak jól hangzik.

 

üdv BZS

Majd meghaltam jajj


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr184530530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása