BZS1000

Tarcal Köfejtő

2016.06.12. 08:31

Tarcal Kőfejtő Cross Vol3

A mai etap 5 részből tevődött össze. Úgymint bemelegítés a kétkörös versenyre, verseny.Bemelegítés az 5 körös futamra, levezetés.

Így jött össze a mai nem semmi 1650 szint eze a kis XCO szerű versenyen.

A forma tavaszi. No problem, most jön majd a felpörgető season. Működik a technika, működik a test.

A versenyen a kategóriámat megnyertem. A második futamban 4. lettem Tibike mögött.

Kicsit pipa voltam a sátor logisztika miatt, de tanultam belőle, ez az idegrendszeremnek nem tett jót.

A rákészülő hétben egy melós utazás  miatti lyuk volt, egy edzés kiesett, illetve kedden az edzőtermi tréning a szokásosnál jobban odavágta a hajlítómat valamint a Bolgátr guggolás elkezdett egy olyan izomcsoportot építeni ami még nem volt.:)

De egyébként örülök neki, mármint az izomnak.

Szóval a lábaim nem voltak százasok. De ez sem zavart. A  mait egy jó kis felhozó edzés/versenynek fogtam fel. Annak pont jó is volt.

Segített sokat, hogy gyakoroltunk a pályán, ismertük a nyomvonalat.

 

Többet kell pihennem, többet kell az idegrendszeremet alapjáraton hagyni!

HA visszagondolok a tavalyira, akkor mindenképpen erősebb vagyok és ami a fő pozitívum, hogy két órát mentem nyélen plusz a többi bemelegítés, levezetés, összesen szűk 4 óra és némi túlzással energiabevitel nélkül.

Fog menni a közép maraton 3.5 órája:)


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr158800934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása