BZS1000

Forbes 2 nap

2010.01.04. 13:09

Sziasztok lányok fiúk mindenkit üdvözlök csodaoszágból.

Higgyétek el  nekem , hogy ez az ,mert az.

Ma annyi élményem volt, hogy otthon erre egy évig várhatok az fix.

Kiírtak Atttikáék egy 190-es tört céltávot.Nem volt túl erős aszél de zárt pálya nehezen ment volna. Már a vontatásnál akadtak érdekes dolgok.Bobby Bailey vontatott aki tudvalevőleg a dragonfly atyja és kegyetlenül érzi a gépet.Úgy váltottam be a gépet ahogy szoktam de soknak bizonyúlt mert kurva lassan húzott  viszont emelt mint az állat. Úgy éreztem magam kitolt speedbárral mintha csőrölnék űgy lógtam utána mint egy izé. Felértünk és a leoldás után valami hátulról csapkodta a pondrómat???

Hát  mint utólag kiderült a gerinc toldaléka kicsúszott a dolly elhagyásakor ... fasza mit tegyek szálljak vissza?? repüljek így??? nem beálltam a trapézba és gebeszkedve harmadszorra sikerült visszadugnom.

Ok indulhat a feladat.Persze az belső kapu előtt másfél órával a levegőben voltam .Így stzeretem, mert szokom az időjhárást. Jöttek a többiek is.

Első kapu 14.00 nem volt jó. 14.20 tökéletes alapon voltam néhány másodperc volt csak benne .OK. menjünk akkor húzzad. húztam is az elején de akkor jött a vizes szakasz ott pedig megfüffedtem annyira hogy el kellett mennem a kurzustól balra a széllel, hogy megmentsem a hazát de sikerült visszajönnöm.Ja és egy érdekesség itt OZ ben a domboknak nem a déli oldala a jó hanem az északi mert a naap az északi körön jár, még jó hogy tisztáztuk az elején met ma kellett.

Szóval ez a low saving ahogy itten mondják(náunk lerohadás) 30 percembe került úgyhogy el voltam keseredve ráadásul az első 60 km-en a fp-ig az idő sem volt jó.

Na onnaan más lett a helyzet.2800 as alap

 

Beindult az ausztrál idő , húztam tekertem totál egyedül végig a pályán, csináltam jó képeket videókat bár ezzel is veszít az ember némi időt. Nem baj kell az emlék.

A céltól 30 ra kezdett vége lenni az időnek belassítottam. Majdhogynem beszarás lett, nem fogok beérni  JAAJJJ.

Nem lehet...

Egy domd fölött keresgéltem amikor a gép mögül érdekes hangot hallottam olyat mint amikor  valami elszakad olyan sikoly félét.Na mondo m meghalok szézcsúszik a combat. De keresgéltem tovább sőt egy  kis 40 centibe bele is fordultam akkor újabb villyogás de akkor már a hang forrása is meglett egy támadó ékfarkú sas volt az aki agresszíven nekem támadt hátulról a kilépő felől szétterpesztett lábakkal .

Beszartam mit széptsem a dolgot. Otthagytam az emelést pánikszerűen és a be nem érést kocjkáztatva elindultam.

Volt még vagy 20 hátra és én 800 on voltam. Egy mojos oda ért hozzám és elkeztünk tobzódni a semmiben.Egyszer csak találtam egy nullát és elkezdtem sodródni be a dombok felé , na ezt a fiú nem vállalta be leszállt. entem a nullával amiből lett 10-2 0centi  és akkor láttam, hogy a cél felé húzódike gy gerinc ami mentén talán rizikóval beérhatek. Úgy is lett 0 méteren de beértem.

Nagyon rossz időt mentem ma köszönhatően a lerohadásnak de beértem.

Az egész csapat bent volt a célban.

Vicki Cain a mojszos csajos kérdezte a letöltésnél did the whole team reach the goal, erre Peti: what a question.

 

Na volt  derültség.

Nyomjuk ezerrel  hiányoztok.

végezetül itt egykép 11 kor a starton

 


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr721644778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása