BZS1000

...lett hideg

2012.02.03. 09:51

Ki is próbáltam. Kedden kb 20.30-kor kimentem és letettem az udvarban a hóra a derékaljamat aztán zsupsz bele a hálózsákba.

Nagyon szép láthatóság volt, a Capella ott ragyogott a szemem előtt, a hold egy kicsit mondjuk sok volt.

Figyeltem mi történik -10-en pár fokban. Annyi történt, hogy eleinte kicsit melegem volt mert  kétrétegben feküdtem le, de később ez meghálálta magát mert fázás nem volt.

Érdekes volt ahogy a hideg levegőt szívja az ember és a többi része pedig a kellemes melegben lubickol. Másfél óra múlva meguntam a dolgot. De nem a hideg hanem inkább a kemény fekhely és a hálózsák bezártsága és mozgáskorlátai miatt. Bementem inkább és az éj további részét a hálóban töltöttem.

Konklúzió. A Marmot Wave IV. hálózsák zseniális. Hőgallérja amit a nyaknál összehúzunk nem engedi ki a test melegét. Nagyon jól szigetel, és a pára ellen is jónak bizonyult. Apró finomsága, hogy a cipzár húzókája foszforeszkál, így bármikor könnyedén rátalál az ember.

A lábam sem fázott benne eddig egyszer sem zokniban.

Azt még hozzá kell tennem, hogy szerintem - 10 fok alatt- főleg szeles idő esetén- egy kis sátor jót tesz, hogy a szél légcserélő hatását elkerüljük és nyugodtan aludhassunk.

Már amennyire lehet ebben a helyzetben. 

 

üdv


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr594056530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása