BZS1000

Még egy félmaraton

2012.04.05. 09:27

Vivicitta félmaraton. Erős szélben a Margitszigetről szép helyeken szaladtunk.

Elég jó tempóban kezdtem kb 4.30-as km-ekkel ami 8 kil.-ig ment is de akkor rámjött valami rekeszizom, vagy vese vagy lengőborda vagy nemtommi. Bele is gyalogoltam pár másodpercet. Aztán budán pisiltem is egyet(41 sec). A szembeszeles rakpart nagyok kemény volt és a végére még 19 nél betettem egy hülyeséget. Egy segítőtől elfogadtam egy banánt noormáális kérem a finish előtt eszik???

Hát nem jött be. Erre az első falat után rájöttem. Ki is dobtam a félbanánt egy lánynak aki visitott tőle egy nagyot. hmmm??

 

A fájdalmak és a lábomból hiányzó edzéskilométerek ellenére 1.40.50-es eredmény született.

Ami azért nem rossz de őszre vagy valamikorra futok egy 1.35.00 alattit!

 

egészség


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr24364876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása